חוקר פרטי בהליך גירושין

אין ספק כי הליך גירושין הינו הליך לא פשוט, והיום ישנם מקרים רבים בהם השגת מידע יכולה להעניק כח רב לאחד הצדדים בהליך הגירושין ולאפשר לו לקבל הרבה יותר זכויות במסגרת ההליך, ולכן היום לא מעט אנשים פונים אל חוקרים פרטיים בהליך גירושין.

עבודתו של חוקר פרטי יכולה להשיג לאחד הצדדים מידע רב וחשוב באופן חוקי לחלוטין, כך שהוא יוכל לעשות שימוש במידע הזה בבית המשפט ובעזרתו להפוך את ההליך למוצלח יותר בעבורו – אם זה לצורך שמירה על רכוש רב יותר שלו, אם זה לצורך משמורת על הילדים, הפרכת טענות של הצד השני ועוד.

אילו חקירות מבוצעות במסגרת הליך גירושין?

לפני שחוקרים פרטיים מתחילים לבצע את החקירה הם קודם כל מבצעים שיחת היכרות עם האדם, מבינים את הסיפור מאחורי הגירושין והמידע שהוא מעוניין למצוא, ועל פי כך מבצעים את החקירה.

ניתן למצוא חקירות כדוגמת:

חקירות כלכליות – אם אחד מהצדדים מרגיש כי הצד השני מסתיר ממנו הכנסות או את המצב הכספי האמיתי שלו, ומעוניין לקבל נתונים פיננסיים נכונים על מנת שיתחשבו בהם בהסכם הגירושין, חוקר פרטי יכול למצוא את המידע המדויק, גם אם מדובר בכספים או נכסים המוחזקים מעבר לים ואפילו במקלטי מס.

חקירות אישיות – לצערנו בשנים האחרונות ניתן למצוא יותר ויותר מקרי גירושין בהם אחד הצדדים מכפיש את הצד השני בכדי לקבל משמורת מלאה על הילדים. אלו יכולות להיות הכפשות בנוגע למצבו הנפשי, כשירותו לטפל בילדים ועוד. הצד השני, אשר נפגע מההכפשות הללו, יכול להיעזר בחוקר פרטי בכדי להוכיח את האמת, ואולי גם למצוא מידע פחות מזהיר על הצד השני.

חקירות בגידה – כמובן, הסוג הנפוץ ביותר של חקירות פרטיות בהליך גירושין הוא חקירות למציאת מידע על בגידה של אחד מהצדדים. בגידה הינה משמעותית מאוד, גם אם כבר הוחלט על גירושין עוד לפני שהצד השני ידע שיש בגידה, בהליך הגירושין העובדה שאחד מהצדדים בגד בשני יכולה להאיר את הצד הבוגד באור שלילי בבית המשפט, לבטל הסכמי ממון טרום נישואין ועוד

למה לא לעשות את זה לבד?

רבים חושבים לחסוך את התשלומים למשרד חקירות ולבצע את החקירות לבדם אך בסופו של דבר מבינים כי המידע שהשיגו לא חוקי ולא יכול להתקבל בבית המשפט, ואפילו יכולים להיתפס כמטרידים ולקבל צו הרחקה מהצד השני. לכן, תנו לאנשי מקצוע לבצע את העבודה באופן חוקי, אתם רק תרוויחו מכך.