איתור צוואות וירושות

איתור צוואות וירושות הינה עבודה לא פשוטה ודורשת מיומנות גבוהה, ומדובר בנושא אשר הופך להיות הרבה יותר נפוץ ושירות שהופך להיות הרבה יותר מבוקש בשנים האחרונות. במקרים בהם אדם נפטר אך לא הותיר צוואה מסודרת עליה חתם מול עורך דין כנדרש, ייתכנו כספים רבים השייכים לאותו אדם, או רכוש רב, שאיש לא יודע כלל על קיומו. לעיתים רבות ילדים או בני משפחה מגלים כי הנפטר החזיק בנכסי נדל"ן שונים, אג"חים, חשבונות חסכונות שונים או פוליסות ביטוח שהם לא ידעו עליהם, מה שמגדיל משמעותית את הירושה שלו, ובמידה והם לא ידעו על אותם כספים בסופו של דבר הם יוחלטו ויעברו למדינה, וחבל לאבד אותם.

איך מאתרים צוואות וירושות?

כאמור, איתור צוואות וירושות הינה משימה לא פשוטה כלל, ולכן נדרש חוקר פרטי מיומן ומקצועי לעבודה כזו. חוקר פרטי לא רק יאתר נתונים פיננסיים או נכסים מוסתרים, אלא גם במידה ואכן יש צוואה – הוא יוודא כי היא נכתבה באופן חוקי וכוללת באמת את כל הנכסים וההון של הנפטר. חוקר פרטי יכול לסייע גם במקרים בהם בני המשפחה חושדים כי הצוואה נכתבה באופן לא חוקי וכי הנפטר הוכרח על ידי גורם חיצוני להוריש לו את כל ההון במקום לילדיו או למשפחתו הקרובה, וחוקר פרטי יכול לגלות את האמת ולאפשר למשפחה להילחם על המגיע להם בבית המשפט.

איך יודעים אם הצוואה חוקית?

על פי החוק, כתיבת הצוואה והחתימה עליה חייבת להתבצע על ידי האדם עצמו, ובנוכחות של שני עדים ששניהם לא כלולים בצוואה, והעדיפות לכך שיהיו עורכי דין נוכחים במעמד החתימה על הצוואה. בנוסף, הצוואה חייבת להיות כתובה בכתב היד של הנפטר והיא צריכה לכלול גם את תאריך הצוואה למקרה בו תהיה צוואה מאוחרת יותר שתסתור אותה.

מה עושים אם לא מוצאים את הצוואה?

אם אתם נמצאים במצב בו אתם יודעים כי הנפטר כתב צוואה, והעיד על כך בחייו, אך לאחר הפטירה אתם לא מוצאים אותה, גם כאן חוקר פרטי הוא האדם הנכון לפנות אליו. החוקר יוכל לאתר את הצוואה המדוברת וכך לפתור פלונטרים רבים לבני המשפחה ולהגשים את הרצון של הנפטר בצורה הטובה ביותר.

איך לבחור חוקר פרטי?

אם אתם זקוקים לשירות של חוקר פרטי לצורך איתור צוואות ו/או ירושות, אתם מוזמנים לפנות אלינו ולהגיע לפגישת יעוץ ראשנית ובא נשמע ונסביר לכם את כל ההליך . למשרדנו ניסיון רב בתחום וכך אנו יכולים לבצע את העבודה הזו באופן הרבה יותר יעיל ולא פחות חשוב – בתוך זמן קצר יחסית.