חוקר פרטי בגידות - עוז סער חקירות

החוקרים במשרדנו פועלים ברישיון משרד המשפטים. וזה קריטי מכמה סיבות עיקריות, הראשונה הדבר מאפשר לנו בחוק לנהל חקירות מבוססות מעקבים ותצפיות המאפשרים גילוי מקרי בגידות או כל דבר אחר, והשני במידת הצורך חוקר פרטי בגידות מתורגל  גם במתן עדויות והצגת ראיות בבית משפט.

חשד לבגידה? דברו איתנו!
פנה אלינו לייעוץ ראשוני מהיר, מלא פרטים ונחזור בהקדם:
שודר ברשת 13: הלקוח שהגיע למשרדנו, ידע בוודאות שאשתו בוגדת בו אבל מה שמצאנו הצליח להדהים גם אותנו..

לפי חוקר פרטי בגידות: גברים ונשים בוגדים באותה מידה

בגידה היא אחת הסיבות המרכזיות לגירושין במדינת ישראל, איבוד האמון הוא מכה שלעיתים אין אפשרות להתגבר עליה וההחלטה לפרק את התא המשפחתי מגיע מהר מאוד.

  1. 10 רמזים עבים שאשתך בוגדת
  2. 10 רמזים עבים שהגבר שלך בוגד
  3. כתב YNET הצטרף אלינו לתיעוד דרמטי אחר גבר שבוגד באשתו, לחצו לקריאה >

חיינו מאושרים ככל שיהיו, מערבים גם חששות ופחדים רבים, נושא של פגיעה בביטחון האישי, חשש מגניבות, חשד לחוסר נאמנות מצד שותפים עסקיים או בני זוג, לצערנו אף אחד אינו מחוסן מפני דברים אירועים כאלו העשויים להשפיע רבות על חיינו. יחד עם זאת, יש ללמוד לחיות עם החשש לצדנו ולהתמודד עמו בדרכים שונות. שכירת שירות של חוקר פרטי המתמחה בגילוי בגידות הוא אחד האמצעים היעילים לשליטה בחיינו במצבים של חוסר וודאות, פחד וחשש והם הגורם המוסמך והמקצועי ביותר שניתן לפנות אליו במקרים אלו על מנת להסיר את החשדות ולקבוע עובדות.

כיצד מתבצע הליך חקירת בגידה?

יש לציין תחילה שברוב הפניות למשרדי החקירות בנושא זה, לגורם הפונה ישנם חשדות כבדים לכך שבן או בת הזוג בוגדים, ולעיתים הפניה אל החוקר הפרטי היא בעיקר בכדי לקבל הוכחות חותכות ולאשש את החששות, או בכדי לקבל ראיות שיהיו קבילות בבית המשפט ויהיה ניתן לעשות בהן שימוש בדיונים לאחר מכן.

הליך חקירת בגידה כולל תחקיר ראשוני מול מזמין החקירה בו אנו מבינים את סדר היום של הנחקר ומקבלים מידע חשוב שעוזר לנו לתכנן את החקירה, לאחר מכן עוברים לחקירה משולבת הכוללת איתור מידע ציבורי גלוי ומעקבים ועד שנוכל לספק למזמין החקירה דו"ח מלא עם ממצאים בטוחים ובדוקים.

שלבי החקירה הנדרשים לאיתור בגידה כוללים:

  1. תחקור ראשוני – אתם יכולים ליצור אתנו קשר בכל שעה. בשלב הראשון החוקרים שלנו יתחקרו אתכם בכדי לקבל את כל המידע הדרוש להם. בין אם זה על העובדות שיש לכם או הסיבות לחששות שלכם, מידע על סדר היום של האדם הבוגד, מידע על זמנים שיכולים להיות מועדים לבגידה (כמו נסיעת עבודה לכמה ימים או חופשה בלעדיכם) ועוד.
  2. תכנון החקירה – צוות החוקרים המקצועי שלנו עובדים בשיתוף פעולה על מנת לתכנן את האסטרטגיה הנכונה והטובה ביותר עבור המקרה שלכם ולמצוא את הדרכים הטובות ביותר בהן הם יוכלו לאתר את המידע הדרוש לכם. כך, אנשי הצוות יוצאים לעבודת חקירה כאשר הם יודעים בדיוק מהם כיווני החקירה ומה נדרש מהם, ויכולים למצוא את ההוכחות הדרושות מהר ככל האפשר.
  3. החקירה עצמה – בשלב הזה החוקרים שלנו מבצעים שילוב בין כמה וכמה שיטות חקירה שונות, בין אם זהו איסוף מידע מהרשת או מאגרי מידע ציבוריים, מעקבים פיזיים, תשאולים דיסקרטיים וכדומה, על מנת למצוא את כל המידע ולאתר את ההוכחות החותכות לאותה בגידה, ראיות קבילות איתן תוכלו לעשות שימוש בהמשך ללא כל בעיה.
  4. הגשת הדו"ח – לאחר סיום החקירה ואיתור כל המידע החוקרים המקצועיים שלנו מכינים עבורכם דו"ח מקצועי ומפורט הכולל את כל המידע אותו קיבלנו במהלך החקירה, מידע על פעולות החקירה שבוצעו וכל המידע שהצלחנו לקבל, בין אם אלו תמונות המהוות ראיה חותכת לבגידה, סרטוני וידאו, הקלטות אשר בוצעו בצורה חוקית, עדויות קבילות וכדומה.  עם הדו"ח הזה, שהוא למעשה מאגר מידע גדול, יסודי ומסודר, אתם יכולים לקבל החלטות בצורה הרבה יותר חכמה ונכונה, ובמידת הצורך תוכלו לעשות שימוש במידע גם בבית המשפט או בבית הדין הרבני, והחוקרים שלנו גם יוכלו לשמש כעדים עבורכם.

קרא עוד: מעקב אחר בוגד/ת – כל השלבים והתהליכים

מתי עולה חשד לבגידה?

בדרך כלל, הכל מתחיל עם תחושת בטן, חוסר יחס, קרירות ומתח. אם בעבר היה לכל אחד מכם גישה לטלפון נייד של בן הזוג, כעת הטלפון כבר לא מונח סתם כך על השולחן אלא הולך עם בן הזוג לכל מקום: לשירותים, למקלחת, לחצר כו'. כף שבן הזוג מתאמץ לא לחשוף עצמו מאחר שיודע שכל גילוי שכזה תפנה מיד את בן הזוג למשרד עורך דין גירושין וכל מה שכרוך בזה ישנם גם ועוד רמזים שחוזרים על עצמם בבתים בהם יש בגידה כגון:

  • בן או בת הזוג מחדשים את המלתחה בבגדים חדשים לעיתים קרובות, ובשונה מבעבר בו לא היה להם כל כך חשוב הלבוש שלהם.
  • בן או בת הזוג מגלים חשיבות פתאומית ומוגזמת למראה החיצוני שלהם, ולא רק מבחינת הלבוש – אם זה עיצוב השיער, הבישום, הכושר הגופני ועוד, וללא סיבה אחרת הגיונית להתעניינות הפתאומית הזו בכך.
  • בן או בת הזוג מתחילים להשתמש בתירוץ של נסיעות עבודה מרוחקות וממושכות בתדירות גבוהה מאוד, וללא עליה בשכר או שינוי בתפקיד המצדיק זאת.
  • בן או בת הזוג נתפסים בשקרים כאשר שואלים אותם שאלות פשוטות על סדר היום שלהם, היכן היו או מה עשו.

בקיצור:

  1. בן הזוג מחדש את המלתחה בבגדים חדשים לעיתים קרובות, ובשונה מבעבר
  2. בן הזוג מקפיק להתהדר יותר מבעבר ומוגזם מהרגיל
  3. פתאום יש נסיעות עבודה תכופות ואף למקומות שונים בארץ
  4. טלפון הסלולרי כבר לא מונח סתם כך ללא נוכחות בן הזוג
  5. שינויים בהרגלים של שנים
  6. אי זמינות לעיתים קרובות
  7. דיבור מבולבל כאשר נשאל למהלך יומו

חוקר בגידות

תוכן שעשוי לעניין אותך:

מתי לפנות לחוקר בגידות?

80% מכלל הפונים לחוקר פרטי המתמחה בבגידות כבר בטוחים שמתרחשת בגידה, והפניה נעשית רק כדי לקבל ראיות חותכות על כך לטובת ההליכים המשפטיים או בכדי לדעת עם מי בן הזוג בוגד. לרוב, גברים פחות טובים בהסתרת הבגידות ומשאירים אחריהם עקבות ורמזים עבים, אצל הנשים הדבר נעשה בדיסקרטיות קצת יותר מחמירה אך גם פה אם מחפשים במקומות הנכונים ניתן למצוא ראיות חותכות והוכחות בהן תוכלו לעשות שימוש בהמשך.

במידה ואתם בטוחים בכך שמתרחשת בגידה, ואף יש לכם ידע מוחלט בכך, יכול להיות שהחוקר הפרטי יצליח בתוך זמן קצר למצוא עבורכם את ההוכחות הדרושות. במידה ואתם רק חוששים או אין לכם מידע וודאי, יכול להיות שזה יקח קצת יותר זמן, אך בסופו של דבר חוקר פרטי מקצועי תמיד יגיע אל האמת לאמיתה.